joi, 14 februarie 2008

Bancuri cu Alinuta

1. Părinţii Alinuţei se uită la televizor. Alinuţa trece prin faţa televizorului. După un timp, iar trece prin faţa televizorului. După vreo 5 minute de peregrinări prin faţa televizorului, tatăl se enervează şi zice:
- Dacă mai trece o dată prin faţa televizorului, eu iau la bătaie!
- Taci, bărbate, nu vezi că-i spînzurată?

2.
- Alo, Alinuţa e acasă?
- Da... e acasă azi şi mîine, că poimîine o îngropăm...

3.
- Ce-a păţit surioara ta?
- Şi-a rupt piciorul.
- Vai, ce păcat! Cum s-a întîmplat?
- Am pus pariu care din noi se apleacă mai mult pe fereastră. Şi ea a cîştigat.

4.
- Mamă, mamă, de ce împingem maşina în prăpastie?
- Taci din gură, altfel se trezeşte tata...

5.
- Alinuţa, fii cuminte şi întoarce-te în casă!
- Nu.
- Alinuţa, hai, te roagă mama... urcă cele 2 etaje şi vino în casă!
- Nu, mamă, că iar o să mă arunci pe geam...

6.
Seara vine Alinuţa la părinţi în sufragerie:
- Tată, mai primesc încă un pahar cu apă?
- Încă un pahar? Dar ţi-am dat deja şase pînă acum!
- Da, dar pătuţul meu arde încă.

7.
Alinuţa cu frăţioru' se jucau în pădure de-a Wilhelmm Tell. Frăţioru' pune un măr pe capul Alinuţei, se îndepărtează cîţiva metri, ocheste şi săgeata se înfige direct în ochiul stîng al Alinuţei. Frăţioru' îi spune:
- Iartă-mă, Alinuţa, n-am vrut! Vrei să ne mai jucăm?
- Da.
Povestea se repetă şi frăţioru' îi scoate şi celălalt ochi. O întreabă iar:
- Iartă-mă, Alinuţa, n-am vrut! Vrei să ne mai jucăm?
- Da, dar a zis mama cînd se întunecă să mă duc acasă.

8.
Alinuţa dormea şi deodată aude un zgomot la fereastră. Deschide fereastra şi vede o cioară ce zicea:
- Te mănînc, te mănînc, te mănînc.
Speriată, Alinuţa se duce la maică-sa şi-i spune:
- Mami, mami, mă mănîncă păsărica.
- Scarpină-te…

9.
Alinuţa se joacă la ea în cameră cu forfecuţa. Intră tata:
- Alinuţa, să ştii că ne supărăm! De cîte ori ţi-am spus să nu te mai joci cu forfecuţa? Uite cîte degeţele ai făcut pe jos!

10.
Alinuţa le strigă părinţilor:
- Mamă! Tată! Veniţi repede că s-a spînzurat frati-miu în garaj!
Vin ăştia, dar nu văd nimic...
- Ce vrei, fă proasto, nu e nimic aici!
- Păcăleală de 1 Aprilie, s-a spînzurat in pod!

Niciun comentariu: