sâmbătă, 19 septembrie 2009

Pe patul de moarte

Pe patul de moarte sta intins un mos de 80 de ani, sot, tata, bunic, strabunic. I se apropie sfarsitul si de jur imprejurul patului sta toata familia:sotia, toti copii, toti nepotii, si stranepotii.Toti asteptau in liniste si deodata batranul se trezeste si spune:
- Trebuie sa va spun un secret mare! Aveam de toate:masini bune, femei frumoase, multi prieteni si un cont mare in banca. Intr-o zi un prieten mi-a spus ca trebuie sa ma insor, ca sa am o familie ca astfel nu o sa aiba cine sa-mi dea un pahar de apa pe patul de moarte...
Ei si asa m-am insurat si viata mea s-a schimbat radical.In loc sa merg la discoteca cu femei...stau acasa si ma uit la seriale, cu sotia...
Masina o folosesc doar ca sa duc si aduc copii de la scoala si sa merg impreuna in concediu, la mare. Toti banii din banca s-au dus pe scolile voastre. Zilele frumoase si libertatea mea...le-a luat vantul! si acum cand stau intins si astept moartea stiti ce e cel mai rau din toate?
- Ce, dragul nostru tata? il intreaba toti.
- Nu mi-e sete!!!

Niciun comentariu: