miercuri, 24 noiembrie 2010

Bancuri 4

1. Într-un sat, un preot merge la slujbă. Lângă biserică, vede un măgar mort într-un accident de maşină şi sună imediat la poliţie.
- Sunt preotul satului. Am găsit un măgar mort.
- Şi ce, zice poliţistul ironic, vreţi să-l îngropaţi cu popă?
- Nu, zice preotul, eu doar am anunţat familia.

2. Doua blonde stau la taifas:
- Auzi, fata, in dormitor am bec cu senzori... aseara cand am gemut, s-a aprins... ce romantic!!
- La mine, tot cartierul are bec cu senzori.
- De unde stii?
- Aseara, cand am gemut, s-au aprins toate becurile!!!



3. Un neuron se plimba prin creierul unui barbat. Era singur, totul un pustiu, intuneric...Trece altul in viteza, il vede si ii striga:
- Ce cauti tu aici, mai tampitule???! Hai jos, ca toata lumea-i acolo!

Niciun comentariu: