duminică, 17 februarie 2008

Ghicitori

1. Care cer nu are stele? ( lurec iirug)

2.
Chel ca-n palma, bosumflat,
Zi si noapte sta culcat.
S-ar scula si el, vezi bine
insa curpenul nu-l tine. (lunatsob)


3.
Ai vazut,
N-ai avut,
Dar o sa ai! (luguicsoc)

4.
Are maini,n-are picioare
Are gura, n-are cap... (asamac)


5. Are pene
Dar nu-i rata,
Nu e om,
Dar are fata (anrep)

6.
Eu am foi,dar nu-s copac,
Gura n-am,dar nici nu tac,
Shtiu sa spun povestiri multe
Cui ar vrea sa ma asculte. (aetrac)

7.
Am un copacel cu 12 ramuri
Pe fiecare ramura cate 4 crengute
Pe fiecare crenguta cate 7 frunze
Pe fiecare frunza cate o floare. (
luna, elinul, elinamatpsa, eleliz)

8.
Cine-l face nu-l vrea,
Cine-l cumpara nu-l doreste,
Cine-l are nu-l vede!
(luguicsoc)

9.
In padurea verde,
Flacara se pierde...
(atirevev)

10.
Ce este mare, negru si vine din fata? (lurotiiv)

11.
Ce e rosu si vine regulat? ( som nuicarc)

12.
Ce trece prin apa si nu se uda? (arbmu)

13.
Ce insamna Dacia? (atla iei pac ia acad)

14.
Eu aud, dar nu aud,
Vad, dar nu vad,
Vorbesc, dar nu vorbesc.
Ghici! (lutnav)

15.
Ce are rauri, dar nu are ape?
Ce are paduri, dar nu are copaci?
Ce are orase, dar nu are blocuri? (atrah)

Niciun comentariu: