duminică, 17 februarie 2008

Perle - Profesori

1. Inchideti ferestrele si deschideti geamurile!

2.
Profu' de istoarca:
-Hai ma castravetilor, deschideti maculatoarle, caietele, cartile si manualele. Si da-mi referatul ala despre capitala Timisoarei.

3.
Vreau sa aud liniste!

4.
Daca va prin copiind si eu nu aflu, am sa imi dau eu seama odata si odata.

5.
Cine nu stie tabla imultirii, data viitoatare il pun sa o invete aici, odata cu mine.

6.
Clasa, te dau afara!!

7.
O profa catre un elev:
-Hei... tu, ala, in ultima banca... fa un pas inainte shi ridica-te in picioare!

8.
hai mai repede,....nu te mai grabi asa, nu vezi ca gresesti?!

9.
El: -Ati inteles?
Clasa: -NUUUUU!!!...
El: -Mu? Sa trecem mai departe...

10.
Daca nu va faceti temele, va las cu mediile descheiate.

11.
Mi se pare mie sau vorbesc?

12.
Mergi in cancelarie si daca nu e nimeni, cere-ti permisiunea sa iei catalogul!

13.
va dau pe toti afara si fac ora cu cine mai ramine

14.
Sa vedem absentii!

15.
Spune repede numele shi cum te cheama...!

16.
Profesora vine in clasa cu o plansa pe care era desenata o vaca si zice:
-Copii in fata voastra aveti o vaca.

17.
Si ne intoarcem inapoi la primul capitol...
"Sa te intorci inapoi nu e pleonasm... ca te potzi intoarce shi la stanga la dreapta"

18.
Absentii sa se ridice in piciore

19.
Voi sunteti 30 de cretini iar eu sunt unul.

20.
Nu miscati! Care misca, misca mort!

Niciun comentariu: